KVALITATIVNA ANALIZA EFEKATA ELEKTRONSKOG UČENJA NA UNUTRAŠNJU MOTIVACIJU STUDENATA

Zlatković, Dragan • Denić, Nebojša • Petrović, Milena • Ilić, Miloš

Abstract

U nastavi studenata na visokoškolskim ustanovama i studijskim programima elektronsko učenje ima značajnu ulogu. Cilj ovog istraživanja koje je sprovedeno na Alfa BK Univerzitetu u Beogradu je istražiti odnos između elektronskog učenja i unutrašnje motivacije studenata. Sveobuhvatno, rezultati ovog istraživanja potvrdili su da je elektronsko učenje bitan elemenat koji utiče na motivaciju studenata. U metodološkom okviru istraživanja – kao instrument istraživanja, upitnik je primenjen za prikupljanje podataka od grupe studenata OAS, MAS i DAS, a za analizu podataka korišćena je statistička metoda Pirsonovog koeficijenta korelacije. Ograničenja/implikacije istraživanja – Analiza se sprovodi u Republici Srbiji, na jednom univerzitetu i nekoliko studijskih programa, stoga se mora obratiti pažnja na generalizaciju ishoda. Praktične implikacije – Rezultati ovog istraživanja će pomoći zemljama u razvoju da obrazovni mislioci bolje razumeju efekte elektronskog učenja na unutrašnju motivaciju studenata.

Funding